niedziela, 12 czerwca 2016

infoooooo!

Hej ludziee!

Jezu, jak dawno mnie tu nie było. W sensie, że dawno nic nie pisałam tutaj. Ale to się właśnie zmienia, ponieważ właśnie przed chwilą opublikowałam pierwszy rozdział nowego opowiadania `WINGS`  

Minnie- dziewczyna o wielkim sercu, które oddała swojej pasji jaką są tatuaże.
Justin- chłopak, który całe swoje życie spędza na ringu, pragnąc być najlepszym.
Dwoje młodych ludzi o różnych charakterach, zainteresowaniach, oraz spojrzeniach na świat pewnego zimowego wieczoru spotykają się zupełnie przypadkiem. Czy wyniknie z tego coś więcej niż jeden zwykły tatuaż? Przekonacie się o tym czytając 'WINGS'


Mam nadzieję, że wpadniecie i zapoznacie się z moim nowym opowiadaniem i że spodoba się wam równie dobrze jak Rebellious Teenager! 

Love u guys!



1 komentarz:

  1. Przeczytałam i podoba mi się bardzo ⌒.⌒

    Czekam na następny rozdział xD

    OdpowiedzUsuń