niedziela, 9 sierpnia 2015

WAŻNE

Witam, Was moi kochani!
Wiem, że ostatnio totalnie nawalam z rozdziałami, ale naprawdę nie mam czasu żeby coś konkretnego napisać. Póki co mam tylko wstęp i trochę rozwinięcia, więc bardzo, bardzo, bardzo proszę Was o cierpliwość i zrozumienie. 
Nie chcę porzucać tego opowiadania i mam nadzieję, że Wy również go nie porzucicie i razem ze mną będziecie śledzić losy Luke'a i Susan. Tak jak pisałam kiedyś do końca tej części zostały nam maksymalnie dwa/trzy rozdziały. Jednak jeżeli chociaż polowa z Was zdecyduję się zaczekać na drugą część to z przyjemnością ją stworzę, bo plan już mam. 
Nie chcę się już tutaj rozpisywać, więc zapraszam Was wszystkich na mojego ASK'A którego odwiedzam codziennie i często dodaję tam różne informacje na temat rozdziałów.
Jeszcze raz baaaaardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że rozdział pojawi się już niedługo! :**

4 komentarze:

  1. Będę czekać z niecierpliwością. Wiadomo, wpierw sprawy prywatne, potem dopiero inne rzeczy. Pisz kiedy masz czas i nie przejmuj się żadnymi "terminami". Mam nadzieję, że napiszesz drugą część./Brzew.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się poczekamy ;) Ale musisz napisać drugą część, bo Susan i Luke muszą być razem. ^^ Tak, uzależniłam się od tego ff xd ale co zrobić. Mam nadzieję, że szybko dodasz nexta. Życzę weny~Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekac z utęsknieniem na kolejny rozdział i chcialabym poznać 2 część. Bede czekac tyle ile trzeba bo ten blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma być druga część?!
    Nie ma, nie pozbędziesz się mnie. Choćby Cię nie było rok, to ja i tak zostanę. Uwielbiam te ff, a, co za tym idzie, byłby nudno bez niego.
    Trzymaj się, kochana!
    Pozdrawiam, karmeeleq.(:

    OdpowiedzUsuń